Hissar & dissar

Heej!
jag har sett att de flesta bloggare har
hiss & diss
så nu ville jag också ha detgla
så här får ni

lillcoes hissar

hihihih


kompisar
utan dem så skulle man ha tråkigt
och man vet att en riktig kompis ställer up och
fins där.

Djur
jag skulle inte kunna leva utan djur!

Presenter
vem gillar inte det?

Shoopa med kompisar
vem gillar inte det?



lillcoes dissar
dissar


Djurplågare
ahh...
djurplågeri gjör mig så arg och ledsen
för jag älskar djur!
djurplågeri
hur kan man göra så

Mördare
om de ska döda någon så döda sig sjäva

Anna Anka
hon är så ..... sjuk i huvudet
hon hon... asså jag vet inte vad man ska säga
 

aja!

det var allt för nu!

heej då!

love lillcoe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0