Hej hej!

Hej!
Nu har jag inte skrivit på så lenge men det var för att jag har haft
fult upp jag har inte hunit att sitta och skriv.
Nu när jag har haft sommarlov men jag har haft tanken i huvudet att nu
ska jag skriva ett inlägg också ta da.
I skolan när vi hade avslutning vi stod ute på en kulle. För vi har det
på våran skolgård så vi stod där onch sjöng en låt om vatten,
går typ såhär
Vattenmoln som faller ner som rengn och snö som smelter ner och rinner i snabba bekar som pålar flyter fam
i älv och flod, vilar i en blank sjö eller gungar ut i havet solen värmer hav och sjöar luften stiger
upp och vinden och bildar vattenmoln som........
Aa ni förståt typ sådär, 
 
tror jag.
sen gick vi i klassen och våra föreldrar upp och då började en kille i klassen spela
The final countdown. jag vet ej hur det stavas men det
är som ett piano fast lite mindre och så knan man bestema hur det ska låta när man spelar.
sen fich vi en liten påse och en sommar läxa.
sen fick vi glass av våra fröknar.
Sen åkte vi hem och åt tårta. (mums)
dagen efter åkte jag till grönalund med min kompis och hennes kompisar jag
åkte Kvasten, vildamusen, gick i lusstiga huset och så åkte jag några till fast dom kommer
 jag inte ihåg vad dom heter.
efter det så sov jag över hoss min kompis.
Jag har varit på ett badminton läger i fyra dagar nu och idag slutade det gissa om jag har träningsvärk det var hård träning från kl: 09:00 till 15:00 fast det var alltid ett pass som vi till exempel spelade bränboll och
sen se dag var vi och badade i en sjö fast jag hade en kjol där det står skogås badmintonklubb
typ alla tjejer har en kjol när dom tränar med samma märke aja den är kort så jag gick ut en bit typ till knäna
och lite till.
aja nu moste jag gå

hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0